loading...
سایت خبری رئال مادرید
عارف بازدید : 27 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)
چیچاریتو: برای فرصتی که منتظرش هستم، آماده خواهم بود

چیچاریتو هم نشان داد که برای به دست آوردن جایگاهی در ترکیب اصلی تیم تسلیم نشده و تلاش خواهد کرد.

"احساس می کنم که بخشی از بهترین تیم دنیا هستم، من برای چیزی اینجا هستم و در فرصت های معدودی که داشته ام سعی کرده ام آن را نشان دهم. من برای فرصتی که منتظرش هستم آماده خواهم بود."

این مهاجم قرضی و مکزیکی همچنین در مورد هواداران باشگاه صحبت کرد و گفت: "وقتی آنها در لحظات خوب و بد از شما حمایت می کنند وقتی از شما توقع دارند که در سطح این باشگاه باشید، این واجب است و به شما کمک می کند."

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نتایج و برنامه بازی ها

    Powered by whatsthescore.com

    جدول رده بندی

    Standings provided by whatsthescore.com

    گلزنان برتر
    لالیگا
    27رونالدو
    19بنزما
    14بیل
    2رودریگز



    لیگ قهرمانان
    14بنزما
    13رونالدو
    0بیل
    1رودریگز
    آمار سایت
  • کل مطالب : 578
  • کل نظرات : 141
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 210
  • بازدید سال : 2,244
  • بازدید کلی : 39,249